Redizajn modela Škoda Karoq
Osim dosljedno dotjeranog dizajna, u kompaktni SUV se u sklopu redizajna također uvode održivi materijali, nove tehnologije i učinkovitiji motori aktualne EVO generacije.
Četiri godine nakon lansiranja modela Škoda Karoq na tržište Škoda AUTO osvježava svoju drugu seriju SUV vozila kako bi se nastavila priča o uspjehu u godinama koje dolaze.
U novom modelu Karoq društvo Škoda AUTO ciljano dotjeruje svoj dizajn te osigurava još upečatljiviji izgled SUV modela. Osim šire rešetke marke Škoda, koja sada dolazi u heksagonalnom obliku, za nove vizualne akcente također su se pobrinula uža prednja i stražnja svjetla te aerodinamički optimizirani kotači od lakog metala. Uz nove kotače od lakog metala s Aero umetcima od crne plastike, bolju aerodinamiku vozila i niže emisije CO2 također osiguravaju bočni elementi u obliku peraje pored stražnjeg stakla i novi stražnji spojler.
U unutrašnjosti Škoda bira nove presvlake, koje su po želji izrađene od održivih materijala. Uvode se i nove tehnologije kao što su LED matrix glavna svjetla koja su prvi put dostupna u modelu Karoq i proširena ponuda sustava potpora.
Pet učinkovitih motora iz EVO generacije Volkswagen koncerna zaokružuju redizajn modela Škoda Karoq. Dva dizelska i tri benzinska motora pokrivaju raspon snage od 81 kW (110 KS) do 140 kW (190 KS). Škoda nudi 2,0 TSI motor sa snagom od 140 kW ekskluzivno u modelu Karoq Sportline i isključivo u kombinaciji s pogonom na sve kotače. 2,0 TDI motor sa snagom od 110 kW dostupan je s prednjim pogonom ili pogonom na sve kotače.
Karoq je sada opremljen širom rešetkom marke Škoda koja sada dolazi u heksagonalnom obliku i koja mu u kombinaciji s novom prednjom maskom pruža robusniju karizmu. Prednja glavna svjetla sada su užeg oblika kao i stražnja svjetla. Opremljena su grafikom koja podsjeća na četiri oka i prvi su put dostupna s LED matrix tehnologijom. Novi, duži stražnji spojler, prednja maska sa zračnim zavjesama, aerodinamički optimizirane obloge spremnika za gorivo na podvozju te novi, aerodinamički optimizirani kotači od lakog metala promjera 17, 18 ili 19" pridonose smanjenju koeficijenta otpora zraka za više od devet posto na sadašnjih cw 0,30. Time Karoq postiže jednu od najboljih vrijednosti u svom segmentu.
Novi model Škoda Karoq dostupan je u varijantama opreme Active, Ambition i Style te kao model Sportline. U ovoj verziji paket opreme crne boje dolazi u sklopu serijske opreme; uzdužni krovni nosači i okviri prozora lakirani su u crnoj boji visokog sjaja. Novi Karoq dugačak je 4390 milimetara, širok 1841 milimetar, a njegov međuosovinski razmak iznosi 2638 milimetara za modele s prednjim pogonom i 2630 milimetara za modele s pogonom na sve kotače. Zapremina prtljažnika i dalje iznosi 521 litru sa standardnim sjedalima i 1630 litara s preklopljenim naslonima stražnjih sjedala. Sa sjedalima VarioFlex zapremina prtljažnika iznosi 588 litara odnosno 1605 litara s preklopljenim naslonima stražnjih sjedala i 1810 litara s demontiranim stražnjim sjedalima.
Unutrašnjost redizajniranog modela Karoq još je održivija i udobnija. Presvlake sjedala u novom, opcijski dostupnom paketu Eco izrađene su od veganskih i recikliranih materijala. Za svježe akcente pobrinut će se prošireno LED ambijentalno osvjetljenje i nove dekorativne letvice na instrumentnoj ploči i oblogama vrata. Sada se i suvozačevo sjedalo po želji može električno namjestiti.
Redizajnirani model Škoda Karoq dostupan je s pet modernih i učinkovitih motora EVO generacije iz Volkswagen koncerna. Motori pokrivaju raspon snage od 81 kW (110 KS) do 140 kW (190 KS). Tri TSI benzinska motora rade posebno učinkovito s tlakovima ubrizgavanja od čak 350 bara. Emisije dušikovih oksida (NOx) dvaju dizelskih motora znatno su ispod zahtjeva norme zahvaljujući naknadnoj obradi ispušnih plinova u postupku dvostrukog doziranja (engl. twindosing). Škoda nudi 2,0 TSI motor sa snagom od 140 kW (190 KS) ekskluzivno u modelu Karoq Sportline i isključivo u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem i pogonom na sve kotače. 4×4 pogon i 7-stupanjski DSG mjenjač dostupni su i za snažniji dizelski motor.
Škoda Karoq predstavlja najsuvremeniji model kada je u pitanju povezivost. Ovaj model raspolaže infotainment sustavima treće generacije modularnog infotainment sustava Volkswagen koncerna te omogućuje stalnu online vezu zahvaljujući integriranoj eSIM kartici. Infotainment aplikacije pružaju pregled nad vremenskom prognozom i aktualnim vijestima ili omogućuju upravljanje terminima. Digitalni kombinirani instrument sa zaslonom veličine 8" ugrađen je u sklopu serijske opreme (dostupno kasnije), a opcijski nudi dijagonalu zaslona od 10,25" te se može individualno konfigurirati na više načina.
Dodatno poboljšani sustavi potpora i sigurnosni sustavi te čak devet zračnih jastuka pobrinut će se za najbolju moguću zaštitu svih putnika u modelu Škoda Karoq. Sustav Travel Assist obuhvaća pet do osam sustava potpora. U njih se, između ostalog, ubrajaju prediktivna automatska regulacija razmaka, adaptivna potpora zadržavanja vozila na voznom traku i poboljšani sustav prepoznavanja prometnih znakova. Opcijska proaktivna zaštita putnika preventivno reagira na prijeteće sudare kako bi eventualne posljedice sudara svela na najmanju moguću mjeru.
Karoq Sportline predstavlja vrhunski model uspješnog SUV vozila marke Škoda. Dostupan je sa svim motorima serije modela, uz iznimku 1,0 TSI motora, dok je najsnažniji motor za Karoq ekskluzivno rezerviran za ovu varijantu. 2,0 TSI benzinski motor razvija snagu od 140 kW (190 KS), koju prenosi na sva četiri kotača preko 7-stupanjskog DSG mjenjača. Karoq Sportline vizualno karakteriziraju brojni crni akcenti, a sportska crna boja dominira i u unutrašnjosti.