Škoda AUTO predstavlja novi identitet marke i ubrzava ofenzivu električnih vozila
Škoda AUTO u okviru NEXT LEVEL - Škoda STRATEGY 2030 predstavlja svoj novi identitet marke. U središtu je novi dizajnerski jezik, novi logotip i poprilično osvježenje korporativnog identiteta. Povrh toga, češki proizvođač automobila ubrzava i proširuje svoju ofenzivu električnih automobila: Škoda AUTO lansirat će tri nova potpuno električna modela već do 2026. godine, a slijedi ih još. Konceptualna studija Vision 7S daje konkretan uvid u jedan od ovih modela. Očekuje se da će se do 2030. godine udio vozila na isključivo električni pogon u prodaji marke Škoda u Europi povećati na više od 70%. Češki proizvođač automobila će u sljedećih pet godina investirati dodatnih 5,6 milijardi eura u e-mobilnost i 700 milijuna eura u digitalizaciju.
Predsjednik Uprave kompanije Škoda AUTO Klaus Zellmer naglašava: "Danas je vrlo poseban dan u povijesti kompanije Škoda AUTO: predstavljamo naš novi identitet marke uključujući novi logotip i update korporativnog identiteta. Konceptualnom studijom Vision 7S dajemo konkretan uvid u potpuno novi Škoda model, kojim ćemo zaokružiti naš portfelj proizvoda i našu bazu kupaca. Značajno ubrzavamo našu ofenzivu električnih vozila i lansirat ćemo tri dodatna, isključivo e-modela već do 2026. godine, a slijediti će i ostali. Na taj se način još snažnije pozicioniramo za desetljeće transformacije te ćemo u sljedećih pet godina uložiti ukupno 5,6 milijardi eura u e-mobilnost i daljnjih 700 milijuna eura u digitalizaciju, a time i u buduću održivost tvrtke i u radna mjesta.
Član Uprave kompanije Škoda AUTO odgovoran za prodaju i marketing, Martin Jahn nadopunjuje: "S novim imidžom marke pripremamo našu marku za električnu budućnost i jasno pozicioniramo Škodu spram vanjske konkurencije te se istovremeno još jasnije ističemo u odnosu na ostale marke Volkswagen koncerna. Showcar Vision 7S pionir je našeg novog dizajnerskog jezika koji ćemo u nadolazećim godinama primijeniti u cijelom portfelju proizvoda i s kojim ćemo usavršiti naš pristup kupcima. Marku dižemo na višu razinu kako bismo je prilagodili novim potrebama i očekivanjima naših kupaca u pogledu korisničkog iskustva, povezivosti i cjelokupnog korisničkog putovanja.
Ubrzana ofenziva električnih vozila: tri nova modela već do 2026. godine, a slijedit će ih još
Češki proizvođač automobila značajno ubrzava svoju ofenzivu električnih vozila te će do 2026. godine na tržište lansirati još tri potpuno električna modela. Osim kompaktnog automobila, u planu su i kompaktni SUV te obiteljski model sa sedam sjedala. Konkretan uvid u električni SUV sa sedam sjedala nudi konceptualna studija Vision 7S, s dosegom većim od 600 kilometara i maksimalnim kapacitetom punjenja od 200 kW. Do 2030. godine Škoda AUTO planira udio isključivo električnih modela koji bi u Europi iznosio više od 70%. U prijelaznoj fazi na e-mobilnost, marka jača svoj proizvodni portfelj visokoučinkovitih motora na izgaranje te će u drugoj polovici sljedeće godine predstaviti novu generaciju modela Superb i Kodiaq. 2024. godine slijedi facelift modela Octavia.
Škoda Vision 7S: SUV sa sedam sjedala na bazi MEB platforme sa dosegom većim od 600 km
Konceptualna studija Vision 7S daje prvi konkretan uvid u potpuno novi Škoda model i istovremeno predstavlja novi jezik dizajna. Potpuno električni SUV nudi velikodušnu ponudu prostora za do sedam putnika i brojne Simply Clever detalje. Time ovaj proizvođač automobila podiže svoj portfelj proizvoda i svoju bazu kupaca na višu razinu. Konceptualna studija temelji se na modularnoj električnoj platformi (MEB) iz Volkswagen koncerna i raspolaže baterijom od 89 kWh. To omogućuje postizanje maksimalnog dosega većeg od 600 kilometara u WLTP ciklusu.
Novi jezik dizajna, novi logotip, update korporativnog identiteta
Kompanija Škoda AUTO stvorila je novi dizajnerski jezik za električno i digitalno doba, koji će se postupno uvoditi od sljedeće godine. Karakteriziraju ga jasne, reducirane linije, koje naglašavaju jednostavnost i kvalitetu novih Škoda modela. Dojmljivi elementi su novi prednji dio vozila s takozvanim tech-deckom i održivi materijali u unutrašnjosti.
Novi logotip marke prezentira se bez skulpturalne 3D grafike. Pritom Škoda teži sve većoj promjeni marketinških i komunikacijskih aktivnosti prelaskom s tiskanih materijala na online objave. Korporacijski identitet također je opsežno revidiran: Škoda AUTO sada koristi dvije različite nijanse zelene boje: smaragdnu i električno zelenu koje predstavljaju ekologiju, održivost i električnu mobilnost.
Ambiciozni ciljevi u pogledu održivosti duž cijelog vrijednosnog lanca
Škoda AUTO u proizvodnji izrazito zagovara održivost duž cijelog vrijednosnog lanca: u tom se pogledu kompanija oslanja na struju iz obnovljivih izvora. Proizvodnja baterija izravno u tvornici Mladá Boleslav osigurava kratke transportne rute, a proizvođač automobila, povrh toga, ovdje koristi dva električna kamiona. Od 2030. godine češke i indijske tvornice trebale bi proizvoditi vozila s nultom stopom emisije (neto). Tvornica Vrchlabí ovdje postavlja standard: ova lokacija već je od 2020. godine ugljično neutralna.
Škoda dosljedno stavlja naglasak na održivost također kada je riječ o proizvodima: kod modela Enyaq koristi se preko 13 kilograma reciklirane plastike dobivene iz starih kućišta baterija i branika. Stopa recikliranja kod čelika ugrađenog u karoseriju iznosi 40%, a aluminija čak 60%. Bočni prozori sastoje se od 20% recikliranog stakla. U unutrašnjem prostoru, Enyaq nudi presvlake sjedala koje su 40% izrađene od prirodne djevičanske vune, a 60% od recikliranih PET boca.
U isto vrijeme, Škoda AUTO se pri provođenju svojih ambicioznih ciljeva u pogledu održivosti oslanja na podršku savjetodavnog odbora za održivost. Pet članova smeđunarodnim iskustvom donose nove impulse i prijedloge za aktualne i buduće mjere u području održivosti. Na taj način potiču raznolikiji dijalog o temama održivosti između proizvođača automobila i njegovih dioničara.