Modeli

Filozofija marke Što zastupamo - u što vjerujemo.

o

Filozofija marke

Škoda je automobilska marka s dinamičnim razvojem koja se na hrvatskom, ali i na europskom i svjetskom tržištu predstavlja sa svojim pouzdanim, sigurnim i udobnim automobilima s najvećom kvalitetom i izvrsnim omjerom uloženog i dobivenog. Tako se automobili marke Škoda do sada izvoze u više od 100 zemalja, pri čemu se svake godine ukupno proizvede i kupcima isporuči više od 800 000 vozila.

S dolaskom Volkswagen koncerna 1991. godine došlo je do odgovarajućeg transfera know-how znanja zajedno s velikim investicijama. Na taj je način Škoda mogla ostvariti presudan tehnički napredak. Danas Škoda spaja tradicionalne vrijednosti i kreativnu funkcionalnost sa svježim, dinamičnim dizajnom. Pritom se međutim i dalje velika važnost pridaje samostalnosti marke.

Visoka tehnička kompetencija, razvojni rad usmjeren na tržište i proizvodnju te napredna tehnologija proizvodnje odražavaju se u izvrsnoj kvaliteti vozila marke Škoda. Bazirajući se na tome, Škoda pokušava ostati i dalje kreativna, bezvremenska i moderna marka te ispuniti sve želje kupaca - aktivno i orijentirano prema budućnosti. Pritom u središtu naših aktivnosti stoje otvorenost i iskrenost jednako kao i kontinuirano i potpuno zadovoljstvo kupaca koje dolazi do izražaja putem temeljne vrijednosti Human Touch.

Gdje počinje dizajn automobila?

Prije nego što razvijemo automobil, najprije razmišljamo o snovima naših kupaca. Što ljudi uistinu žele imati? Automobil po njihovoj mjeri. Škoda i njezini ljudi uvijek smo u pokretu. Škoda Simply Clever.