Svi detalji koje ste tražili
Tehničke specifikacije - Karoq
Dimenzije automobila
Sigurnost
Ostale značajke sigurnosti
Jedna je od glavnih obilježja modela Škoda Karoq sigurnost bez kompromisa. Sljedeće su značajke dostupne standardno ili opcijski:
› Isofix i Top Tether mjesta pričvršćivanja za dječje sjedalice na bočnim stražnjim sjedalima. Isofix je također dostupan za prednje suvozačevo sjedalo.
› Za razliku od sustava cruise control, koji održava zadanu brzinu, uređaj za ograničenje brzine omogućuje vozaču vožnju na bilo kojoj brzini do, ali ne iznad prethodno određene vrijednosti.
› ABS sprječava blokiranje kotača tijekom kočenja u nuždi ili kočenja na skliskim podlogama.
› Povećavanjem pritiska kočenja HBA potpora pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je potrebno kočenje u nuždi. To može dovesti do znatnog skraćivanja potrebnog puta kočenja.
› EBD automatski optimira pritisak kočenja i općenitu ravnotežu pri kočenju i sprječava prekomjerno kočenje na stražnjim kotačima.
› MSR poništava blokiranje pogonskih kotača, koje se može dogoditi ako vozač usporava na glatkoj podlozi.
› ASR osigurava besprijekorno pokretanje i ubrzanje bez okretanja kotača na skliskim podlogama.
› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo s malim prianjanjem ispod jednog od kotača koji nije pogonski.
› TSA se aktivira kada je vozilo opremljeno originalnim mehanizmom za vuču s vlastitom kontrolnom jedinicom. Sustav radi prema načelu istovremenog kočenja jednog ili više kotača i istovremenog smanjenja okretnog momenta motora prema potrebi. Sustav TSA intervenira i pomaže pri stabiliziranju automobila i prikolice.
› XDS+ pomaže vozaču tijekom oštrog skretanja i osigurava neutralno ponašanje vozila tijekom dinamičnog skretanja. Kontrolna elektronika u načelu simulira prisutnost samoblokirajućeg diferencijala radi poboljšanja prianjanja i dinamike vožnje tijekom skretanja. Rezultat toga mnogo je sigurnije i prirodnije skretanje vozila.
› Kontrola tlaka u gumama TPM+ cijelo vrijeme informira vozača o tlaku u gumama.
› Opcijska potpora za kretanje uzbrdo pomaže vozačima pri sigurnom pokretanju vozila na uzbrdicama. Sustav se sam aktivira na nagibima od pet stupnjeva ili više i osigurava jednostavno i sigurno pokretanje vozila na uzbrdici bez korištenja ručne kočnice. Sustav sprječava kotrljanje vozila unatrag ili zaustavljanja.
› Žmigajuća kočiona svjetla smanjuju opasnost od stražnjeg sudara, posebice tijekom približavanja prometnim zastojima na autoputovima ili naglog kočenja ispred neočekivane prepreke.
Pogon i upravljač
Pogon na sve kotače
Škoda Karoq dostupan je s višepločnom spojkom na elektroničko upravljanje. Najmoderniji pogon na sve kotače jamči optimalnu dinamiku vožnje, najviši standard aktivne sigurnosti i umjerenu potrošnju.
Raspodjela okretnog momenta na sva četiri kotača automatska je i ovisi o okolini vožnje. Idealni zakretni moment za stražnju osovinu izračunava kontrolna jedinica. Prilagodbe se provode varijabilnim pritiskom na ploče spojke.
Adaptivna regulacija voznog postroja s odabirom modusa vožnje
Za maksimalan užitak u vožnji Karoq se može opremiti adaptivnom regulacijom voznog postroja, uključujući odabir modusa vožnje. Na taj način vozilo nudi nekoliko modusa koji mijenjaju čvrstoću amortizera i druge konfiguracije vozila. Prebacivanje vozila iz komfornog, opuštenog modusa na dinamičnu, sportsku konfiguraciju može se jednostavno provesti pritiskom gumba.
Adaptivna regulacija voznog postroja stalno nadzire, evaluira i odgovara na trenutačno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzavanje, skretanje) i ovisno o namještenom modusu pojedinačno i neovisno prilagođava karakteristike amortizera za svaki kotač.
Progresivno upravljanje
Ova značajka daje modelu Karoq bolje upravljanje i agilnost u zavojima. Progresivno upravljanje mijenja omjer ovisno o tome koliko je zakrenuto kolo upravljača.
Rezervni kotač
Karoq ima ravnu podnicu prtljažnika bez udubljenja za rezervni kotač. Bilo kakav rezervni kotač u vozilu čini podnicu prtljažnika višom.
Ova stranica je dodatni dio stranice koja se otvara. Kliknite na gumb/polje kako biste dospjeli na tu stranicu.
Natrag na otvorenu stranicu