Kao poduzeće koje postoji više od dvanaest desetljeća svjesni smo svijeta u kojem živimo. Svijet u kojem previše izbora često uzrokuje previše zbrke. Izlaz iz te situacije je ponuditi rješenja koja će olakšati život. To je inteligentan put. Ali on ne slijedi stroga pravila. To je put koji istražuje inteligentne načine za razvoj proizvoda, vođenje poduzeća i pronalazak novih odgovora na ista stara pitanja.
Putovanja, bilo velika ili mala, uvijek su bolja ako imate suputnika u kojeg se možete pouzdati. Naša je uloga dakle uloga pouzdanog suputnika koji će vam pomoći u istraživanju svijeta. Netko tko će vas ohrabriti i nadahnuti, pobuditi vašu znatiželju i dovesti vas sigurno i u stilu do odredišta
Naša misija bit će doprinos u pretvorbi naše vizije u nešto konkretno. Vožnja od točke A do točke B trebala bi biti jednostavna i učinkovita te donijeti radost na svakom kilometru. Naš bi zadatak trebao biti buđenje vaše unutarnje znatiželje i pružanje mogućnosti da otkrijete ono što se otkriti može. Naša je misija ponuditi vam moderna, pristupačna rješenja mobilnosti sa svime što trebate i s iznenađenjima koja vas vesele.
Oblik koji marka Škoda poprima na svom putu prema naprijed odražava se i u dizajniranju vozila. Precizne i markantne linije dat će vam poticaj da istražujete bez kočnica i da se istovremeno osjećate sigurno. Materijali i oblici spajaju se u osjećaj lakoće i jednostavnosti, u kombinaciji s jedinstvenim izgledom. Dobro došli u dobro promišljenu modernost – naš jedinstven pristup rješenjima mobilnosti koja su pouzdana, na opip autentična i usto funkcionalna.
Neće samo naša vozila dobiti atraktivan redizajn nego i naša marka. Osvježit ćemo svoj korporativni identitet novim logotipom, novim verbalnim znakom i aktualiziranim komunikacijskim sredstvima. Zajedno će odražavati način razmišljanja marke Škoda usmjeren na budućnost.
Za tako ambicioznu marku kao što je Škoda budućnost se može predvidjeti samo kroz sudjelovanje u stvaranju iste. To znači da treba kreirati strateški plan koji će odražavati potrebe svijeta koji se mijenja. Elektrifikacija i digitalizacija stoje u središtu pažnje Škoda strategije Next Level, pri čemu će električna vozila sačinjavati barem polovicu našeg portfelja proizvoda. Ta strategija podrazumijeva smanjenje vrijednosti CO₂, bolju rentabilnost i pristup „Expand, Explore & Engage“ kako bi se povećali volumen prodaje i angažman marke.