Saznajte više o uslugama Škoda Connect i kako možete profitirati od njih u svakodnevici.
Morate li aktivirati usluge u svom novom vozilu? Ili su vaše usluge Škoda Connect istekle?
Niste sigurni koje su usluge raspoložive u vašem Škoda modelu?
Usluge su podijeljene u logične, tematski povezane pakete. Nije bitno želite li proširiti mogućnosti infotainment sustava, olakšati si održavanje tehničkog stanja vozila ili na daljinu pristupiti svom Škoda vozilu.
Usluge su podijeljene u logične, tematski povezane pakete. Nije bitno želite li proširiti mogućnosti infotainment sustava, olakšati si održavanje tehničkog stanja vozila ili na daljinu pristupiti svom Škoda vozilu.
Sva novoproizvedena vozila opremljena su pozivom u nuždi eCall, odnosno uslugom dežurne službe koja će vam brzo pomoći u slučaju sudara.
Glavni zadatak poziva u nuždi je trenutno pružanje pomoći. Poziv u nuždi aktivira se neposredno nakon što senzori dojave teški sudar. Vozilo uspostavlja audio i podatkovnu vezu sa specijalnom centralom za pozive u nuždi i prenosi potrebne informacije. Uspostavlja se glasovni poziv i kupac dobiva upute dok ne stigne pomoć.
Ove su brošure dostupne kod vašeg Škoda partnera, a sadrže kod za struganje koji se može iskoristiti u web-shopu Škoda Connect za godišnju licencu te predstavlja alternativu dosadašnjim načinima plaćanja za produženje licence (PayPal, Mastercard/Visa, bankovna doznaka). Aktivacija se provodi u web-shopu Škoda Connect pod > Usluge, aplikacije i funkcije > „Imam kod za produženje“.
Uz novu aplikaciju MyŠkoda App imat ćete svoj automobil nadohvat ruke uvijek i svugdje. Tako primjerice možete provjeriti stanje napunjenosti baterije, upravljati funkcijama punjenja na daljinu ili nadzirati stanje različitih dijelova vozila. Sada raspoloživo za Enyaq, drugi će modeli uslijediti uskoro.
Proširite svoj infotainment sustav jednom od naših dodatnih aplikacija za infotainment kako biste svom putovanju dali vlastitu dimenziju!
Za upite o uslugama Škoda Connect na raspolaganju vam stoji korisnička podrška sa sljedećim podacima za kontakt.
Detaljnije informacije o uslugama Škoda Connect i njihovim prednostima pronaći ćete ovdje.
Škoda Connect obuhvaća usluge Care Connect i Infotainment online. Za korištenje usluga Škoda Connect potrebno je online putem sklopiti zasebni ugovor s društvom Škoda AUTO, a.s. Kako biste mogli koristiti usluge tijekom trajanja ugovora, morate registrirati vozilo na portalu Škoda Connect (www.skoda-connect.com) ili putem aplikacije MyŠkoda App u roku od 90 dana nakon preuzimanja vozila. Funkcija poziva u nuždi aktivirana je već tijekom isporuke vozila, bez potrebe za registracijom.
Raspoloživost usluga može se razlikovati ovisno o pojedinoj zemlji te ovisno o Škoda modelu i opremi. Ove su usluge na raspolaganju za vrijeme trajanja ugovora te podliježu sadržajnim izmjenama tijekom razdoblja trajanja ugovora. Korištenje usluga Infotainment online moguće je samo sa Škoda navigacijskim sustavom. Ovisno o Škoda modelu i opremi mogu biti potrebni dodatni internetski pristup i podatkovna tarifa, zbog čega mogu nastati dodatni troškovi. Uslugama Care Connect (daljinski pristup) upravlja se putem aplikacije MyŠkoda App, za što je potreban smartphone (iOS ili Android) s internetskim pristupom. Imajte na umu činjenicu da za korištenje usluga Škoda Connect društvo Škoda AUTO ne može zajamčiti jednaku raspoloživost u svim zemljama zbog stalnog razvoja tehnologija, osobito mobilnih mreža. Eventualne tehnološke izmjene mogu uzrokovati njihovu trajnu neraspoloživost.
Detaljnije informacije o uslugama Škoda Connect dobit ćete kod svog Škoda partnera i online na stranici www.skoda.at/connect.