Zaštita okoliša sastavni je dio strategije poduzeća Škoda Auto. Kao dio globalno umreženog svijeta preuzimamo svoj udio u odgovornosti za okoliš i buduće generacije. Marka Škoda zalaže se za ponudu što je moguće ekološki prihvatljivijih vozila. Kroz cijeli razvojni proces trudimo se da upotrebom najmodernije tehnologije smanjimo potrošnju goriva i emisije štetnih tvari.
Za sve naše proizvode i rješenja mobilnosti nastojimo minimizirati posljedice za okoliš duž cijelog životnog ciklusa – od dobivanja sirovina pa sve do kraja njihova korištenja – kako bi ekosustavi ostali funkcionalni i kako bi se donijeli pozitivni učinci na društvo. Poštovanje ekoloških propisa, standarda i dobrovoljnih obveza predstavlja temeljni preduvjet za naše djelovanje.
Stojimo iza Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama. Naš je cilj postati klimatski neutralno poduzeće do 2050. Do 2025. planiramo smanjiti ukupne emisije stakleničkih plinova u životnom ciklusu osobnih motornih vozila i lakih gospodarskih vozila za 30 % u odnosu na 2015. Aktivno pridonosimo prelasku na obnovljive izvore energije kroz cijeli životni ciklus.
Nastojimo maksimizirati učinkovitost korištenja resursa i potaknuti koncepte kružnog gospodarstva u području materijala, energije, vode i iskorištavanja tla. Do 2025. planiramo smanjiti vanjske učinke proizvodnje na okoliš (CO₂, energija, voda, otpad, hlapivi organski spojevi) po vozilu za 45 % u odnosu na 2010.
Potičemo električnu mobilnost kako bismo poboljšali lokalnu kvalitetu zraka. Do 2025. udio električnih vozila na baterijski pogon u našem portfelju modela trebao bi se kretati između 20 i 25 %. Udio električnih vozila u voznom parku poduzeća trebao bi iznositi najmanje 40 % do 2030.
U pogledu integriteta stremimo tomu da postanemo uzor modernog, transparentnog i uspješnog poduzeća kroz uspostavljanje i kontrolu djelotvornih sustava upravljanja koji će pokrivati učinke naših rješenja mobilnosti na okoliš u svim fazama životnog ciklusa.
Od ukupno 1,55 milijuna m³ vode koji smo prošle godine potrošili uspjeli smo oporabiti 42 posto.
Društvena odgovornost bitna je sastavnica korporativne kulture tvrtke Škoda Auto.